Vrácení zboží & Reklamace

Máme 14 denní lhůtu pro vrácení zboží, což znamená, že máte 14 dní od obdržení zboží na to, abyste požádali o vrácení.

Abyste mohli zboží vrátit, musí být ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi, použité maximálně na zkoušku na úrovni zkoušení zboží v normálním obchodě, s visačkami a v původním obalu.

Chcete-li zahájit vrácení, můžete nás kontaktovat na adrese podpora@retroplay.cz. Adresu pro vrácení zboží vám napíšeme neprodleně do pár dní po tom co nás kontaktujete na email podpora@retroplay.cz a tím začnete proces vrácení zboží.

Pokud bude vaše vrácení přijato, zašleme vám štítek pro vrácení zboží a také pokyny, jak a kam balíček odeslat. Zboží zaslané zpět bez předchozí žádosti o vrácení nebude přijato.

Cenu za dopravu při vrácení nehradíme

Pokud máte jakýkoliv dotaz ohledně vrácení tak nás můžete kdykoli kontaktovat na adrese podpora@retroplay.cz


Poškození a problémy
Po obdržení objednávky ji prosím zkontrolujte a v případě, že je zboží vadné, poškozené nebo jste obdrželi špatné zboží, nás neprodleně kontaktujte, abychom mohli problém posoudit a napravit.

Bohužel nemůžeme přijímat vrácení výprodejového zboží nebo dárkových karet.


Výměna zboží
Nejrychlejší způsob, jak si zajistit, že dostanete to, co chcete, je vrátit zboží, které máte, a po přijetí vrácení provést samostatný nákup nového zboží.


Evropská unie 14denní lhůta na rozmyšlenou
Bez ohledu na výše uvedené, pokud je zboží zasíláno do Evropské unie, máte právo zrušit nebo vrátit objednávku do 14 dnů, a to z jakéhokoli důvodu a bez udání důvodu. Jak je uvedeno výše, vaše zboží musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, nenošené nebo nepoužité, s visačkami a v původním obalu. Budete také potřebovat účtenku nebo doklad o nákupu.


Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás budeme informovat a sdělíme vám, zda bylo vrácení peněz schváleno, či nikoli. V případě schválení vám budou peníze automaticky vráceny na váš původní způsob platby do 10 pracovních dnů. Nezapomeňte prosím, že zpracování a zaúčtování vrácené částky může trvat i vaší bance nebo společnosti vydávající kreditní karty.
Pokud od schválení vrácení peněz uplynulo více než 15 pracovních dnů, kontaktujte nás prosím na adrese podpora@retroplay.cz